Αντιμετωπίζω τεχνικό πρόβλημα με την πλατφόρμα του κύκλου μαθημάτων και δεν μπόρεσα να βρω σχετική απάντηση εδώ – τι μπορώ να κάνω;

Ενίοτε προκύπτουν προβλήματα που οφείλονται κατά τα φαινόμενα στο πρόγραμμα περιήγησης. Για παράδειγμα, μπορεί να φαίνεται ότι δεν έχετε απαντήσει στις ερωτήσεις παρόλο που έχετε απαντήσει. Το επίσημο σύστημα βαθμολόγησης είναι ανεξάρτητο από τις βαθμολογίες που εμφανίζονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας. Ως εκ τούτου, ακόμη κι αν αντιμετωπίζετε τέτοιου είδους προβλήματα, τα επίσημα αποτελέσματά σας δεν θα επηρεαστούν.

Κλείστε και ανοίξτε ξανά το πρόγραμμα περιήγησής σας. Στη συνέχεια, συνδεθείτε με διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή από διαφορετική συσκευή.

Εάν αυτά τα βήματα δεν βοηθήσουν, ελέγξτε μήπως η διαδικτυακή κοινότητα έχει ήδη βρει απάντηση στο πρόβλημα στο Circle. Σημείωση: Μην μοιράζεστε δημοσίως στιγμιότυπα οθόνης των απαντήσεών σας, προκειμένου να μην αποκαλυφθούν οι σωστές απαντήσεις σε άλλους σπουδαστές. Μπορείτε επίσης να στείλετε στους διαχειριστές προσωπικό μήνυμα σχετικά με το πρόβλημα στο Circle.

Άλλες συνήθεις ερωτήσεις